Werken-bij-website
Maak kandidaten enthousiast met een werken-bij-website die écht laat zien wie jullie zijn. Het is meer dan alleen een plek voor vacatures; het is de online hub waar je de bedrijfscultuur tot leven brengt en kandidaten laat voelen waarom ze bij jullie willen werken. Klaar om jouw Employer Brand een boost te geven?

Met een werken-bij website geef je kandidaten een voorproefje van hoe het écht is om bij jouw bedrijf te werken!
Een werken-bij-website is dé plek om talenten enthousiast te maken voor jouw organisatie. Het is niet zomaar een vacaturepagina; het is een kijkje in jullie wereld en een kans om te laten zien waarom het bij jullie tof werken is. Met een dedicated werken-bij-website kun je niet alleen vacatures presenteren, maar ook laten zien wie jullie zijn, wat jullie belangrijk vinden, en waarom juist jullie team het leukst is om bij aan te sluiten
Zie het als een online “meet and greet” waar kandidaten een goede indruk krijgen van de bedrijfscultuur. Hier kunnen ze niet alleen vacatures bekijken, maar ook horen van hun mogelijke toekomstige collega’s, ontdekken wat jullie missie is, en ervaren of ze bij jullie vibe passen. En door de site los te trekken van de gewone bedrijfswebsite, kun je alles gericht op kandidaten afstemmen—van het design tot de tone of voice en visuals. Dit helpt om hoog te ranken in zoekmachines en trekt de juiste mensen aan
Wat maakt onze werken-bij websites uniek?
Maatwerkdesign
Elke organisatie is uniek, dus je werken-bij website moet dat ook zijn. We maken een design dat past bij jouw bedrijfscultuur en doelgroep – geen standaard sjablonen, maar iets dat echt jouw identiteit weerspiegelt.
SEO-geoptimaliseerd
Met een SEO-vriendelijke website worden jouw vacatures sneller gevonden op Google, zodat de perfecte kandidaat je sneller vindt.
Gebruiksvriendelijk
Eenvoudig te navigeren, zowel voor kandidaten als recruiters. Geen gedoe, maar een soepel sollicitatieproces. Zowel op desktop, tablet als op mobiel.
Totaal plaatje
Wij bieden ook Employer Branding trajecten aan. Door onze kennis weten we precies hoe we jouw organisatie moeten vertalen naar een werken-bij-website. Zodat een kandidaat écht weet wie je bent als werkgever.
Een werken-bij-website is de perfecte plek om jouw bedrijf in het zonnetje te zetten richting potentiële werknemers. Het bedenken en bouwen duurt soms even, maar dan staat er ook iets waar je jaren plezier van hebt, dat weet ik zeker! – Ruben

Is een Werken-bij-website niet een beetje extra?
Ja, het klinkt misschien als iets ‘extra’, maar wacht even… We leggen het je graag uit waarom jij juist wél wil investeren in een Werken-bij-website.
Oké, stel je voor: je hebt geweldige vacatures, een fantastische werkcultuur en teamuitjes waar iedereen jaloers op zou zijn. Maar… je ideale kandidaten hebben geen idee dat jouw bedrijf bestaat. Resultaat? Je vacatures bereiken niet de juiste mensen, of, nog erger, ze verdwijnen ergens onderaan die eindeloze lijst op een standaard vacaturesite.
Een werken-bij-website verandert dat totaal. Het is dé plek waar je het verhaal van jouw bedrijf vertelt, je cultuur laat zien, en potentiële kandidaten welkom heet voordat ze ook maar één voet over de drempel hebben gezet. Je maakt zo een sterke eerste indruk, laat zien dat je een leuke (maar ook goede!) werkgever bent, en zorgt ervoor dat sollicitanten meteen weten wat ze kunnen verwachten.

De impact van een werken-bij-website bij onze klanten
Voordat we bij Harstra een werken-bij-pagina introduceerden, had het bedrijf geen specifieke plek voor het plaatsen van vacatures en het delen van relevante bedrijfsinformatie, zoals de werkcultuur en de interne waarden. Ook stond deze informatie niet duidelijk op papier. Dat kon beter.
Het bouwen van een werken-bij-pagina dwong Harstra om goed na te denken over wat voor soort kandidaten ze nou eigenlijk zochten. Welk type werknemer past bij ons bedrijf? Welke interne cultuur streven we na? Wat hebben wij onze werknemers allemaal te bieden?
Een werken-bij-pagina is voor Harstra de perfecte plek om de antwoorden op deze vragen te presenteren. Geïnteresseerde kandidaten vormen om die manier direct een idee of ze wel of niet bij Harstra passen. En met deze kennis in het achterhoofd, kunnen kandidaten zich ook veel beter inleven in de openstaande vacatures.
Het resultaat: zonder verdere vormen van betaalde promotie (slechts één LinkedIn bericht) kreeg het bedrijf in korte tijd meer reacties dan ooit en breidde het bedrijf zich binnen een paar maanden uit van 6 naar 8 medewerkers!
Neem vrijblijvend contact op
& ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen!
Klaar om jouw werken-bij website te bouwen?
We weten dat de zoektocht naar het juiste talent niet altijd makkelijk is. Maar met een werken-bij-website wordt het een stuk leuker en efficiënter. Klaar om hiermee aan de slag te gaan? Plan een gratis sparringsessie met ons in, en we brainstormen graag met je mee over hoe we jouw werkgeversmerk in de spotlight zetten en je droomkandidaten binnenhalen.